Varför denna bloggen finns.

HÄR skrev jag lite snabbt varför jag startade denna bloggen.
Och det är så enkelt. För jag har så mkt tankar. Och så mkt känsla för världen runt omkring mig.

Jag har haft flera bloggar förr.
En där jag skrev bokrecentioner - den blev inte så lyckad (HUR?! Böcker äger ju!)

Och en gång hade jag en hemsida där jag precis som den där bloggen jag tipsat om,
försökte stå hjälp för andra där ute som inte haft eller har det bra.
Eller för dem som bara undrar vad som helst. För dem som lever ett underbart liv. Eller ett helt OKEJ liv.
Ni fattar.
Precis vad som helst.
Dock fick jag inte bra respons heller, men jag tror mkt berodde på den
hemsidedomän jag stod på.


Jag tycker det är viktigt, att dela med sig, att hjälpa.
Men framför allt att ge det man tror sig kunna ge.


Ialla fall.
Problemet för mig personligen med mina andra bloggar har varit att när jag verkligen verkligen
behövt skriva av mig något, har jag inte kunnat göra det fullt ut.
Ibland vill man inte att nära och kära ska veta allt.
Ibland vill man bara känna för sig själv i annan form.

Så den här bloggen vet ingen som känner mig om (vad jag vet iaf).
Och det känns skönt.
Här skriver jag det mesta.


Har ni något ni vill dela med er av?
Någon erfarenhet eller någon tanke?
Lämna en kommentar och något som visar vart jag kan få tag på er, som mejl eller blogg.
Så kan ni gästblogga här.
Anonymt eller inte.



Kommentarer
Postat av: Eveline

Håller med om att det kan vara skön att vara anonym i en blogg, tycker du gör helt rätt som är det med tanke på att man slipper lägga munkavle på sig själv :D

2009-12-06 @ 07:04:17
URL: http://evelines.webblogg.se/

Säg gärna din åsikt:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Åsikt:

Trackback
RSS 2.0