Fyra år är ingenting, eller?

Fyra år har vi hållt på framochtillbaka.
Vi har det toppen.
Kan lösa saker.

Men en framtid, nej?







Du vill inte ha barn, kan jag förstår.
Men jag får inte skaffa barn med insemination eller liknande,
om jag är tillsammans med dig.

Jag får välja mellan dig eller den enda dröm jag faktist har.



Jag önskar verkligen att jag förstod mig på dig.

"Jag är kär här och nu, och jag älskar dig."





Kanske freakar jag ut mest pga mig själv.
Jag har inte känt något för någon annan. Inte drömt eller fantiserat. Inget.
För någon. På fyra år.

Men du har varit kär i en tjej under hela vårt första år tillsammans.
Och därefter drömt om ett 3 tal andra.

Det är helt okej, men vad är det för fel på mig?
Och vad fan har jag fått för mig angående oss? Allvarligt?




Det skrämmer mig att jag knappt längre kan tänka mig ett liv utan dig.
Men mest för att du är fast besluten om att något mer än det vi redan har blir det inte.




It's heaven when when you say it's you and me
But hell when you're gone mysteriously
I'd rather be alone than lost and torn
Maybe I must make it on my own
I'm feeling incomplete



Kommentarer
Postat av: Nattizll

Måste bara säga att skaffa barn var det bästa jag har gjort i mitt liv, är ensamstående nu men känner mig starkare än nånsin! Välj inte bort nåt så vackert för en kille...

2010-01-15 @ 14:39:00
URL: http://nattizll.blogg.se/

Säg gärna din åsikt:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Åsikt:

Trackback
RSS 2.0