Kanske inte helt oväntat.

Jag märker att statistiken dalar så fort man inte skrivit något på någon dag. Kanske inte helt oväntat. Man vet aldrig vad man ska skriva för att få folk intresserade. Man klurar. Inte vill jag lägga upp dagens outfit heller. Intresserar inte mig ett dugg. Och min stil skulle folk skratta åt. Man klurar ja. Men jag skriver ju för min skull. För att jag tycker det är roligt, och för att jag behöver det. Och ibland kanske jag inte känner för det. Nä okej. De stora bloggarna har det jobbigt. Ta Egoina t ex (OBS, världen bästa blogg btw), hon sa att hon vill ta en paus för bloggandet för henne är mer som ett tråkigt jobb än det roliga det en gång var. tråkigt. men så är det ju. man slutar väl läsa om det inte intresserar. och man slutar väl skriva när det blir mer en plikt än ett jobb.

Kommentarer

Säg gärna din åsikt:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Åsikt:

Trackback
RSS 2.0