Länka vidare för folk med ex. ADHD - Den gyllende länken.


En gyllende länk. Något som binder oss samman.


Det är många där ute som har ett funktionshinder så som ADHD, dyslexi och Damp osv.
De är lika mkt värda. Och lika fina och underbara människor (om inte mer) som alla andra.

Länka vidare och visa er åsikt.
Sprid budskapet vidare.





Länka till mig med bilden så kommer jag länka till er.
(glöm inte kommentera så jag vet att det är gjort)


Varje dag kommer jag länka de som vill ingå i kedjan.


Kom igen, nu visar vi Sverige att vi är större, starkare och framför allt tillsammans!


Go on..



Jag fortsatte länken från bloggen http://zaaaz.blogg.se/, en tjej med ADHD som skriver om sig själv.






Jag har en lillebror som har ADHD.
Han är underbar.
Och jag älskar honom precis som han är.

Kommentarer

Säg gärna din åsikt:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Åsikt:

Trackback
RSS 2.0