Sena kvällar med flum blir konstiga ord.

Jag, min syster och min pojkvän har många kvällar och nätter sen jul suttit och spelat
Harry Potter Cluedo. Ett riktigt roligt spel som jag rekommenderar.

När man är trötta och flummiga så ändras namnen till något kontigt eller roligt.

Lista:

Mandagora = Mandelhora
Lucius Malfoy = Lusen
Umbrigde = Umbitch
Petrificus Totalus = Pedifilus Totalus
Crabbe & Goyle = Krupp och Golv alt GolvKrabba
Peter Pettingrew = Petting alt. Grov Petting
Harry Potter = Parry Hotter
Flyttnuckel = Flytnyckel
Impedimenta = Impotenta
Ugglebo = Uglybo

Kommentarer
Postat av: Plenis

Hej, vilken fin blogg!

Vi är sex galna tjejer som nyligen också skapat en blogg.

Titta gärna in!

2010-01-17 @ 14:56:45
URL: http://plenis.blogg.se/

Säg gärna din åsikt:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Åsikt:

Trackback
RSS 2.0